Welcome to Hazreen's blog ,hope you enjoy| Dashboard | +Follow
Starship
this is king kong rules,HAHA
Sunday 12 February 2012 • 03:46 • 0 comments

hello2..skunk nie ramai sgt kapel2 nie kan,tgk aku single jehh,contohi lah aku,hahaha...*xmalu promote diri
bg aku,aku nie memilih skit,aku ade sediakan rules untuk sesapa dah berkenan kat aku yang kurang lawa dan tinggi nieh...hehe,nak tahu,,jeng jeng jengg 
v
v
v
v

1.nak kapel ngan aku tinggi kena lebih dari aku...145 keatas.
2.dengan aku jangan nak baby babi sgt ,aku geli (guna sayang je buleh)
3.seboleh2nya aku nak yang matured ,bukan budak2 yang x kenal erti cinta,yeahhh..
4.jangan mesej selalu,x main msj enset ,FB mari ,aku sebenarnya malas ahh nak topup,kalau aku x on fb baru lah msj enset k..haha,(kot2 kau baik,topupkan lah yeeeaaa.
5.aku x suke berkepit2 nieh,kite mcm kawan sudaa k,yang penting aku syg kau.
6.CURANG ,nie pantang ,kalau kau nak curang baik x payah kapel ......
7.aku akan merajuk kalau kau curang,benda lain aku malas ahh nak ngajuk,t kau x suke,pastu lama2 minx putus,xnak aku derr....

oke ,tu jehh,CEREWET nya perempuan nie kan....bia lahhh,untuk kebaikan aku jugakkk.aku jeles tgk org lain bersweet2....kbai


I My Me Mine!


Welcome to my paradise. What do you want in here? Okeh, steal anyhting what you can steal. bold italic underline strike

Profile
Buah Hati
Tagboard


Rewind



Credits


Template By: Nurul Afiqah
Big helped: Aulia Septiya
Edited: YOUR NAME